Takeaway app til
Din Restaurant

10

DESEMBER, 2015

Takeaway
App

Takeaway restauranter som går vekk fra løsninger som Just Eat og starter med å bruke sin egen takeaway app fra Preoday revolusjonerer sin forretningsmodell, akkurat som denne undersøkelsen viser.
Undersøkelsen bruker anonymisert data fra indiske takeaway restauranter med middels til høyt omsetning, og er en indikasjon på fordelene som restauranteiere kan oppnå ved å bruke sin egen takeaway app fra Preoday.

Noen gode grunner til å velge takeaway app fra Preoday

  • Kutt unødvendige kostnader og unngå å betale provisjon på 13% for alle bestillinger gjennom Just Eat. Preoday har 0% provisjon.
  • Premier dine gode kunder ved å tilby dem rabatter direkte, noe som ikke er mulig med Just Eat.
  • Styrk og bygg opp din merkevare ved å ha din egen takeaway app med ditt navn og din logo.
  • Når en kunde bestiller via Just Eat får du som restauranteier ingen av deres data sendt videre. Med Preoday får du tilgang til dine egne kundedata som kan brukes til for eksempel fremtidige markedsføringskampanjer.
  • Evne til å ha en kontrollert og god kundeservice med direkte kontakt med kundene. Du kan for eksempel lage leveringsavtaler eller redigere menyen, i stedet for at det gjøres av en tredjepart.

Resultat som ble oppnådd ved overgang til takeaway app fra Preoday

De Indiske takeaway restaurantene så følgende fordeler:

  • Innen den første måneden var 52% av deres kunder allerede migrert vekk fra Just Eat og over til deres egen app. 68% begynte å bruke takeaway appen innen 6 måneder.
  • Fikk i gjennomsnitt 667 faste kunder, som hver bestiller mer enn to og en halv gang hver 6. måned.
  • Den totale omsetning via takeaway appen de siste 6 måneder var kr 561 712,-
  • Antall bestillinger gjennom appen de siste 6 måneder var 1721.
  • Gjennomsnittlig beløp ved bestilling var kr 326,- Med denne kunnskapen kan bedrifter enklere budsjettere sine markedsføringstiltak tilsvarende.
  • Årlig besparelse i forhold til deres tidligere løsning fra Just Eat var på hele kr 146 044,- som tilsvarer kr 12 170,- per måned.

 

Med dette resultatet over flere lengre tid lurer vi i Preoday på hvordan det er mulig for restauranter med JustEat å ha en god og sunn økonomi. Spørsmålet er vel om din restaurant egentlig har råd til å ikke velge Preoday?

Nyeste Innlegg

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster 29 APRIL, 2016 Takeaway Billettsalg Live eventer Ticketmaster offentliggjør i dag et samarbeid med Preoday. Samarbeidet vil sørge for at kunder av Ticketmaster i Storbritannia, Europa, Australia og New Zealand kan benytte...

Bestillings App

Bestillings App

Bestillings App Fra Preoday 18 MARS, 2016 Takeaway App Trenger ditt firma en egen app for bestilling av varer eller tjenester vil kanskje Preoday være en god løsningen for deg. Med din egen bestillings app fra Preoday kan dine kunder enkelt bestille, betale og velge...

Integrer Preoday på Facebook

Integrer Preoday på Facebook

Integrer Preoday på Facebook 01 FEBRUAR, 2016 Takeaway Facebook Dette er en liten guide på hvordan du selv kan legge til Preoday på din restaurants Facebook side. Guiden består av 5 steg, hvorav steg 6 er valgfritt. Vi anbefaler at du følger alle steg med nøysomhet,...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!