Din egen app
vs JustEat

28

SEPTEMBER, 2015

Takeaway

Forbrukere er på mange måter et slags vanedyr, og som oftest er dette noe som er til fordel for restauranter. Men gjennom takeaway portaler som Just Eat har mange forbrukere fått dårlige vaner, og vanligvis er det takeaway restauranten som tar regningen for dette. Her er fem metoder som viser hvordan du kan bruke din egen uavhengige app til og endre dine kunders vaner i riktig retning.

1. Mer Lojalitet

Med portaler som Just Eat det er vanskelig ikke å bli «Just Another Takeaway» der ditt omdømme primært avgjøres etter plassering og type mat (og hvor mye du betaler for å være på toppen av listen). Med din egen app kan du fokusere på de tingene som er viktig for deg og for at dine kunder skal fortsette å bestille mat hos deg: mat, service og din egen merkevare.

2. Bli vant til å spare penger

På grunn av Just Eat`s høye provisjoner og avgifter vil mange gatekjøkken og restauranter måtte øke prisene for å holde hodet over vannet. Med en provisjons-fri app fra Preoday vil spare såpass mye at du tilogmed har råd til å tilby kunde dine eksklusive rabatter og reduserte priser ved bestilling via appen.

3. Gi belønning for Lojalitet

Kundeanalyser gjør det enklere enn noensinne å visualisere forbrukeratferd. Denne kunnskapen gjør det mulig å lage skreddersydde tilbud til dine mest verdifulle kunder, som en liten ekstra takk for deres lojalitet.

4. Problemer løses Raskere

Det er ingenting som er mer frustrerende for en kunde enn å ikke motta bestillingen, og deretter måtte ringe opp til en tredjeparts kundeservice som Just Eat gjør det hele bare enda vanskeligere. Det er derfor vi lager din app slik at kunden kommer i direkte kontakt restauranten, du kan da løse problemet raskt og effektivt.

5. Total Fleksibilitet

Når du bruker appen vil kundene dine ikke være begrenset av deres adresse. Det vil si at du som takeaway eier alltid har det siste ordet i å velge om du skal akseptere eller avvise enhver bestilling. Så selv om en kunde teknisk sett er utenfor for din leveringssone, kan du hvis ordren er stor nok eller kunden er god nok velge å gjøre et unntak.

Nyeste Innlegg

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster

Preoday inngår samarbeid med Ticketmaster 29 APRIL, 2016 Takeaway Billettsalg Live eventer Ticketmaster offentliggjør i dag et samarbeid med Preoday. Samarbeidet vil sørge for at kunder av Ticketmaster i Storbritannia, Europa, Australia og New Zealand kan benytte...

Bestillings App

Bestillings App

Bestillings App Fra Preoday 18 MARS, 2016 Takeaway App Trenger ditt firma en egen app for bestilling av varer eller tjenester vil kanskje Preoday være en god løsningen for deg. Med din egen bestillings app fra Preoday kan dine kunder enkelt bestille, betale og velge...

Integrer Preoday på Facebook

Integrer Preoday på Facebook

Integrer Preoday på Facebook 01 FEBRUAR, 2016 Takeaway Facebook Dette er en liten guide på hvordan du selv kan legge til Preoday på din restaurants Facebook side. Guiden består av 5 steg, hvorav steg 6 er valgfritt. Vi anbefaler at du følger alle steg med nøysomhet,...

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!